dissabte, 28 d’octubre del 2017

Què m'has dit?

Em dius estaquirot perquè no m’he mogut del seient quan m’has demanat anar a collir figues a l’hort del veí, dic collir i no rampinyar com seria més adient, però entrar d’amagatotis em fa angúnia, francament no fa per mi.

Però potser tens raó perquè m’he quedat palplantat, si hagués intentat parlar-hi, qui sap si hagués dit endavant; en definitiva les deixa madurar a l’arbre fins que cauen o bé se les mengen els ocells i les abelles.


Ara me n’adono que se’t feia la boca aigua i no puc fer altra cosa que sentir recança, em sento com una andròmina que va impedir que gaudissis d’uns petits bons moments i per això el que has de sentir per mi és llàstima i no ràbia per no ser capaç de compartir-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada